Zznark.

Hej alla som sitter och har tråkigt och vill döda lite tid. Och hej alla ni andra som kanske inte ahar fullt lika tråkigt men känner pliktkänslor över att läsa dessa futtiga ord.Jag har ingenting för mig alls. Jag läser lite bok till och från och lyssnar på musik :P
Jag har kommit fram till ett beslut om hur jag ska göra, det blir som kanske förtippat alternativ C. Och alla som har sett vårat garage vet juh att det är knappast beboeligt i detta skick, så det kommer juh ta sin lilla tid att komma in , efter som det fattas en vägg och så.

Efter flera uppmärksammade fall så har jag märkt att de flesta utav min umgänges krets har börjat att kalla mig vid mitt fullständiga namn. Mitt tidigare väl utnyttjade smeknamn Alex har nu helt ersatts av Alexandra Åhré. Och gärna med en form av presentation före/efter som t.ex. hon kallas för, eller är hennes namn. Jag förstår inte varför. Jag har typ jordens mest cp namn, så hur ids folk att tjata med det? Eller är det en plötslig chock-brist på fantasi som folk inte har huvud nog att komma på något fyndigare. För jag menar , mitt efternamn, det ser juh inte klokt ut och det krävs en hel del för att folk att fatta hur det uttalas.  

^o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0