You know you're ägd x)

Hejhej

Lördag idag. Just nu så är jag väldigt glad, trots att j´har väldigt tråkigt. Jag är glad pga flera punkter, men den främsta är jag just fått reda på att min föräldrar tycker att det är synd att jag aldrig tar hem kompisar utan att jag alltid sticker iväg nånstans och inte är hemma. Dom tyckte att problemet var att jag inte kunde vara på mitt rum för att det är alldeles för pluttigt och att jag ibnte kan hänga nånstans. Eftersom alla häng-ytor är så pass centrala så vi knappt får skratta för att inte störa någon. Så deras lösning till problemet:

A)
Dom delar upp vårat allrum nere i källaren med en vägg. Som blir mitt rum då (blir dock mindre än mitt nuvarande rum)

B)
Jag får en friggebod ute i trägården att "hänga" i och får min lillebrors gamla rum(mindre än mitt nu) att sova i.

C)
Jag får garaget. Med egen ingång och allt. Då blir det större än mitt rum också. Fast det ser ut like hell så man måste rusta det och sånt shit.

Vad händer med mitt gamla rum? Min lillebror får det.

Vad tycker ni att jag ska ta, eller att jag ska behålla mitt gamla rum? Själv så tippar det åt C iaf. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0