yeah, I'm just a teenage dirtbag, baby

Helloow raringar :)
Jag har tråkigt. I have boring. Tengo aburrido. Jag har precis pratat lite i tele med sanna/jennie och druckit kaffe :) det känns som om det är lördag, bara för att vi hade öppet hus igår så vi var på skolan -.- men vi får iaf kompledigt en hel dag fast vi bara gick typ en halv ;) men imorgon äre skola igen. Måndag, dödens dag. Jag fattar inte hur det kan vara så himla jobbigt och tråkigt att vara i skolan. Vi måste fan ha nånslags ande som svävar omkring och lämnar en deprimerande känsla efter sig eller nåt. Och nu när jag tänker efter så har jag märkt en underlig sak på några bilder som jag har tagit i skolan. Titta själv:


Den syns liksom inte riktigt, den är liksom lite genomskinlig eller nåt ... höm höm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0