Tisdag

Tjabba tjena. :)
Ibland kan man inte göra annt än att hata internet. Det krånglar alltid. Om det inte är något fel på anslutningen så är det någon site som byggs om till crap. T.ex. bdb. SUUGER!
Aldrig funkar det som det ska, under dom senaste dygnen har jag inte kunnat blogga för att blogg.se håller på att dampa. Höm.. dom som jobbar med internet kan inte vara snabba ?

Just nu så håller jag på att tröka ihjäl. Jag vet inte vad jag ska göra. Jga har typ kollat på teve/pratat i telfon hela dagen. Sen har jag virkat lite nu på kvällskvisten :P jag virkar som aldrig förr. Men ska inte ta upp det ämnet något mer, för så som jag håller på så är det ingenting att skryta om. x) Jag vet inte vad jag ska hitta på. Jag har verkligen brist på saker att göra.

Jag har tänkt på en sak. Eftersom att evulotionen gör så att saker förändras och anpassas, att tillexempel djur som är i vattnet mycket efter några hundra tusen blir stömlinjeformade och utvecklar fenor och hjälar typ. Tänk då hur människan komemr se up om ett tag; Fatta våra öron asså, eftersom alla människor man ser går omkring med öronsnäckor så kommer fan våra öran att ta och formas efter dom. Man burkar juh inte ens märka att folk har dom i, när det var nytt så kunde juh man tänka: "jaha, han går och lyssnar på musik..:" nu reagerar man inte ens, för  alla har det. tom gamla tanter x) men tänk vad läskigt. Värsta stora hålet. Iof skulle min lillebror behöva lite större hål, han kan inte få in snäckor i sina små pytte-öron  xD Vad mer kommer hända?   våra fingerspetsar kommar vara helt platta efter allt vårt knappande på tangentbordet . hubba.

Men nu ska jag väl runda av lite smått då.. later <33

Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: går på lemshaga.. tror inte du vet vilken det e, hehe :p det är rätt mycket för det är stora grejjer, inte läxförhör och så mer uppsatser och så. Hur mycket läxor har ni?

2008-04-03 @ 21:22:27
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Lexie

svar: shit vad jobbigt :o vilken skola går du ??

2008-04-03 @ 22:23:23
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0