Och plötsligt så är det fredag

Nu har jag inte bloggat på ett tag märker jag.. sorry sorry:) Nu sitter jag iaf, och jag mår så ljuvligt, jag har färg överallt :D på händerna och på kläderna :D för jag har målat, jag har målat en tavla :)
och inte vilken tavla som helst, utan en kaffe tavla, som jag faktiskt är nöjd med. Så snälla, om du inte tycker om den, säg inget, låt mig få tycka om den bara :)                     

Tavlan, :)

image287
Här är då min überhotta outfit; pappas gamla collage tröja och ett par alldeles förkorta jazz-byxor <3 xD

men nu ska jag plocka ihop lite -.-

Kommentarer
Postat av: Lexie

cool outfit :p

2008-04-04 @ 21:21:57
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0