Lördag

Hejhej ;)
Idag har jag ingenting för mig. Ska bara såsa :D Så nu lyssnar jag på lite musik och så har jag gort öhm, jättefina amerikanska pankakor. Det är inte varje dag man har tid med det :P Usch vad jobbigt det ska vara med värme. Alla kryp har kommit tillbaka. För endast några minuter sen så sår jag en bamse humla ! ubba , ubba ! Jga ville inte ha humlor här ! Det här är sverige, vad är det för mening med att det ska vara kallt om det ändå finns insekter? men tycker juh att vi borde få lite mer credd för att vi står ut med denna kyla som faktiskt är. Jag menar visst , jag äälskar snö men jag tycker inte att det är tillräckligt för att kompensera det som vi får offra; komfortabla resor utomhus. och med det så menar jag att man fryser ärslet av sig när man ska nånstans. Och sen har inte årets mode varit särskilt värmade heller: strumpbyxor. Strumpbyxor är gjorde av nylon och nylon = plast. Och Plast har ingen värmande effekt direkt. Den kyler snarare. Men visst hjälper det lite med att ha strumpbyxor, det blir ett litet luftlager som faktiskt värmer. :P Men nu så ska jag nog läsa lite. bye bye <33

image288
Absolut inte världens vakraste men sjuhelsickes så goda. Det var helt omöjligt att få till någon någorlunda form på dom. Och så hade vi ingen lönn-sirap så jag fick ta vanlig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0