Jag kliar i mitt öra (8)

hejhej :)
fredag, fast ändå inte samma lycka som på en fredag,. för att det är skola imorrn oxå! Öppet hus med föräldrar och vad vad nu skiten heter. Men det är som tur är en kort dag :P
Today was soft :) lite jobbig vid vissa tillfällen men det är lätt att glömma :P

Jag har kommit på en sak; jag hamnar alltid i disskusioner med killar som låter ungfär såhär:
Alex säger:
va, vad menar du ? :S
------- säger:
äh, inget :P
Alex säger:
nähe ? kan du inte bara säga?
------- säger:
näe, det var inget
Alex:
joo ?
------ säger:
nääe
Alex säger:
JOO! Säg säg säg säg säg !!
------- säger:
jag kommer inte säga till dig :)
Alex säger:
joo! SNÄLLA SÄG ?! :'(

jag tycker jag förtjänar att hamna under någon av följande kategorier; jävligt cp, jävligt nyfiken, jävligt jobbig eller jävligt kul att jävlas med. x)
Good right ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0