headache

hejhej

i dett inlägg kan jag varna för att jag inte kommer orka börja namn och meningar med stor bokstav. jag pallar inte helt enkelt , så det är inte så att jag har låf iq utan är bara trööött. så om du känner redan nu att du inte pallar nån kissie wannabe så hoppa över att läsa det meddelande. :)

idag så har jag inget planerat, så slå en pling om du har tråkigt och lust att hitta på nåt ;) jag har precis ätit lite frukost; TVÅ mackor med skinka och gurka och kaffe :) mm, que rica! så här stor frukost är det inte varje dag som man äter :P   
Igår var jag över till johanna en sväng för att hälsa på hennes nya lilla vovvsing Kasper "charles" , det är världens sötaste lille king charles spaniel :D

 

bye så läng <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0