dubbel you-örld

Tjanna .

Jag sitter häroch har tråkigt. Jag tycker alla roliga människor kan vara inne på msn nu när jag är inne.
Idag så har jag vart i skolan, helt jävla onödig dag, kunde lika gärna gått hem efter lunch, då satt jag bara av tiden.
Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. hum hum. Idag fick vi tillbaka våra engelska nationella prov i hörförståelse, fick 36/37 (Y) Nu ska vi vänta tills på torsdag för att få reda på läsförståelsen, som jag faktiskt är bättre på än hör.
Hittils har jag planerat in detta i veckan:

Måndag: Bild och form, spanska glosor, matte läxa.
Tisdag: Walk n' Talk med Linda, Hemkunskap
Onsdag: Kanske lite matte, italienska, städa.
Torsdag: Totally free
Fredag: Bio och middag med klassen

Sedan är det heeelg ! :D den här helgen måste jag hitta på nåt kul :P
Jag sitter och lyssnar på DANNY <3 jag vet inte riktigrt hur jag ska göra med bilderna på honom när jag ska byta rum, det är juh ganska många liksom. Och alla sitter uppe med tejp... ^o)


Kommentarer
Postat av: Alicia

Åh :) Jag är oxå galen i Danny, den gången på tbs.. var det i gävle? :D jag var oxå där,
Kram

2008-04-22 @ 20:49:26
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0