Tjolahej.

Vad trevligt att du ville titta förbi. :) Jag önskar dig en trevlig visit på min fagra blogg. ^^ 
First issue:
Idag ska min älsk Sanna komma. Vi ska ha det riktigt skojj,. sedan ikväll ska jag iväg till en 30-års fest. Vi får hålla vänster tumme på att det inte blir som alla såna fester, zznark . Aja, min storasyster, Linda, kommer ju, då kan det väl inte bli för tråkigt. ;)
Jag kommer nu att ta upp en tydligen obligatorisk sak, att vi har HÖSTLOV ! wiie. men det blir mkt plugg iaf. men men .
Igår var ju skojj med Idol, dock inte kul när min favorit, Evelina, åkte ut.
Itors var jag sjuk. :( Men jag spenderade dagen med ett Disney Klassiker Maraton :D Min lista 1. Lejonkungen 2. Aladdin 3. Sjönheten och odjuret 4. Djungelboken 5. Törnrosa 6. Aristocats.
Howdy. 
 image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0