Tisdag morning

Hej hej ,
Det känns som om det var evigheter sen jag bloggade sist. Men det är väl bara jag ? haha,
idag så kommer Sanna hit, vi ska ha det mkt skojj. ! Jag vet inte vad vi ska göra men kul blir det.
Såg ni BTP ? (för okompetenta människor betyder det Boston Tea Party, så ni vet famöver) haha , asså dom är geniala. rent ut sagt, geniala. så duktiga så, makalöst. ;D;D dom får mina utmärkelser totalt.
Jag upptäckte en sak nu, igår, att vi (jag ovh mina kompisar) är i TEVEÅLDERN  , vilket innebär att all teve (ungefär, inte ikl. 1an och 2an) är anpassad efter oss, våra intressen och så. så dom yngre fattar inte och dom äldre fattar inte. Fan vad härligt va ? för nu kan man ju bara sätta på teven och det är nästan alltid nåt bra, eller iaf tittbart. ;D;D
Jó, btw, ny länk tillagd, det går till Legendernas blogg, dom är också ganska roliga. (Johannas bror & co) haha , jaja, jag ska väl antagligen sluta nu.
Ring om ni vill nåt <<33
image13image14
Filip och Fredrik är dom nya "Filmisarna"  så att säga ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0