Redan Onsdag?

Hallå hallå , ;D

Idag var det en mitten dag. Ja, då när jag bara pluggar, städar och chattar. Jag har även redit ut några tovor inom min vänskapskrets så att säga. Jag hoppas att problemen jag har lagt bakom mig stannar där.
My lady Sanna  kom på igår att jag är en/ett supergirl, jag tror att det ska vara en.
Jag har ritat en grej till min kompis som jag är totaly disapionted with, inte bra asså. Men han ba: Nu får du ta och ge dig var som oss dödliga och acceptera att det där är super. eller nåt sånt. (fast det är verkligen dåligt, men du vet ju hur kompisar är.. ;D)
och lika typ när jag sa att jag skulle träffa en kompis och jag inte visste vad jag skulle ha på mig, och då sa jag till mig själv att jag inte skulle bry mig, att det var inget speciellt . men då sa jag sen att ifall det inte var nåt speciellt så skulle jag iaf bry mig ifall det bara var vanliga jag , jag hoppas att du fattar, för jag fattar knappt själv. men då sa iaf sanna: men nu får du ta och ge dig, var som oss dödliga och klä dig lite fult nån gång. I mean, är inte hon helt super på att ta ner en på jorden? (dock med bruk av lite lögner, för jag klär mig verkligen jämt med fula grejer.) tack sanna, vad skulle jag göra uten dig? - jaa,  tydligen ha en liten freak period och ha det väldigt tråkit om kvällarna utan någon att blockera telefon linjen. 
Som nu mamma och pappa inte tycker att jag borde göra så ofta. så dom har gett mig en salva skäll för det. men ack, efter som detta är ,like, the smallest problem in my life today slog jag bort det med endast en graciös liten kunga-vinkning. ;D
men whatever,
har du läst inlägget på Legendernas blogg om Alex Schulmans blogg? Inte, gör det snabbt så ni kan hänga med .. så, men där står det ju ett citat från Alexs blogg att när han har tråkit och ska lugna sig själv så letar han efter bilder på Magnus Betnér där han ler, och jämför det med soduko. haha :D jag har faktiskt sett, ja, inte ett foto, men en video där han tillcohmed SKRATTAR. jag vet ! Magnus skrattar inte, men det är faktiskt lilla kära Björn Gustafsson  som får herr complaining att brista .. ! ;D
Gå bara in på YouTube och säk efter Björn Gustafssons Debut I Parlamentet så kommer ni få er ett gott skratt samt en liten ,liten, feberchock när ni ser Betnér skratta. 
Jag har bestämt mig för att göra en Danny-tavla att byta ut mot min Idol-tavla, jag river ut tidningsklipp om min älskade lilla Danny. Så om ni ser nåt i nån tidning, riv ut det och ge det till mig. Jag uppskattar det verkligen och vem vet ? ni kanske får något exklusivare i julklapp av någon , nämligen min mamma, nä skämt. av mig. 
Idag får ni ingen Dagens Look, jag har bara tråkiga mittendags kläder..
åååh. inte långt kvar till jul ;D och tio dagar innan jul (gud nåde er om ni har glömt) vad händer då ? alla personer som svarar rätt får en kram, av min mamma, nä , av mig. ;D

efter som jag redan har dragit över ska jag sluta nu... ;D
för att citara Sanna:
<34U. <<rart va ?;D


Kommentarer
Postat av: Sofia

tjoho vännen !
tråkit nog blir det nog inge för mej hos sanna i morrn. mkt lessen, det som skulle vara så mysigt.. men det blir som sagt middag på kvällen efter begravningen. men hoppas vi kan träffas typ nån mer dag på lovet, du, jag, danne kanske freda ?, skulle va kul det :D puss kram

2007-10-31 @ 19:37:23
URL: http://silversnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0