Kvällens Look.

image2image3
Tröja: H&M
Väst: Gina Tricot

Skärp: Second hand

Jeans: Vero Moda

Stumpbyxor: Lindex

Benvvärmare: JC

Skor: Cicago

Örhängen: Glitter

Klocka: Malaysia

Hej igen.
Sanna kommer inte till mig idag... :'( buhuu. hon missa bussen, fy på dig, Sanna. So, how do you like my outfit? Själv tycker jag att den är helt okej, bara det med skorna. dom är skyhöga, asså jag kommer inte precis att dansa särskilt mkt, men dom är så snygga!! Jag vill ha dom på mig, men dom är mammas så dom är lite stora, men jag har ett per extra stumpor på så dom passar, men det är lite knepigt att se naturlig ut när man går i dom, vi har inte tillräckligt med speglar... ursäkta den kassa bildkvaliteten, men jag orkar inte bry mig. ;D
Tjo


Kommentarer
Postat av: Linda

Yey!!! Nu blir det bilder också från miss cotton. Ikväll blir det party party. Vi kommer iaf ha kul, du o jag! Kram Puss

2007-10-27 @ 16:34:35
URL: http://princesspink.blogg.se
Postat av: sofia

ooh, nice bild gumman !pussar

2007-10-27 @ 21:57:11
Postat av: charlie :)

nice :)

2007-10-28 @ 11:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0