Kväll

Nu är jag hemma från den helt okejiga festen, så att säga. Det var inte så farligt. Faktiskt ganska trevligt. Jag och Sofia ska ju få hjälp av Linda att komma inpå Danny när han spelar på O'learys. Vi planerade lite, och det ska väl inte vara några problems, i hope.
Jag ska lägga in lite bilder ifrån ikväll imorgon, jag årkar inte nu.
Ist ska jag spåna p vad jag ska ha på mig imorrn.
kanske blå klänning och guldiga tights. ? hmm. jag får tänka pådet lite mera senare.
Imorgon ska jag vara med sofia. tror jag iaf. aja.det blir bra hursomhelst.

 jag har blivit helt besatt av låten apologize - timbaland ft. one republic , den är så jävligt bra och så är det en liksom rad i låten som jag sjunger på hela tiden; I loved you with a fire red, now it's turning blue. , ack , så fint.

http://www.youtube.com/watch?v=KHfyDxy8i5o    <<lyssna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0