Goooood morning

Mornin' Lads !

Hoppas ni har sovit gott för det har jag. :D  förutom när jag vvaknade , vääldigt tidigt. då passade jag på att ringa och väcka Sanna för en gångs skull, normalt sett brukar ju Sanna väcka mig.
Igår vra jag som sagt med Sanna. Vi sjöng så fint till OneRepublics sångare, Ryan, fina stämmor. Senare på kvällen/eftermiddagen hängde vi lite med Danne och Challe ..
Idag gäller det att råplugga, jag kommer inte ha bå mkt tid för annat. Historia, Svenska, Matte, Engelska, och säkert nåt mer som jag inte kommer ihåg...
Jag har just att slänga in en lista på Roliga saker. Så jag tar och gör det. ;P

1. Filip och Fredriks alltid lika asroliga program
2. Färskingen inom tv komik, Björn Gustafsson
3.
Den söta skånegubben, Johan Glans
4. Joey
ur Vänners  alltid lika korkade repliker
5. Tjuvlyssnat.se skänker många skratt åt vardagen

image17
Time to count.


Ciao (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0