God morgon

Hej hej mina vänner, idag är jag igång i ottan, tack vare att en Sanna och en tidsomställning. ^^ Nu ska jag lägga in ett par bilder till er mitt herrskap, efterlängtade som dom är. Idag ska jag nog vara med Sof som sagt, borde messa henne nu... ;) men just nu är jag upptagen i telefon (vad annars?) så jag gör det sen. Om ni inte redan har gissat det så är det Sanna jag pratar med, hon har berättat lite juicy stuff för moi, om en jerker.
Jag och sof, ska iväg och hänga med Danne och hans homies. ;P
jag är hungrig, borde hinka i mig lite frukost,,, :>
image4


Kommentarer
Postat av: sofia

världens sötaste ;P

2007-11-17 @ 19:04:12
URL: http://www.silversnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0