Dagens Look.

image6
Klänning: H&M
Strumpbyxor: Lindex
Kofta: H&M
Stövletter: Wedins

Hej hej.
Jag måste vara vääääldigt annorlunda har jag märkt. (asså jag visste att jag var det innan men nu på ett nytt sätt) För alla bloggar på kvällarna, det gör inte jag. Jag bloggar på dan. Innan jag börjar vara med kompisar och så. det är lite knäppt, för att jag bloggar ju när jag har tid liksom och det har jag ju inte på kvällarna, varför har alla andra det ? hmmm... ;P
Just nu har jag ju väldigt tråkit för att jag väntar på att Sofia ska komma hem från valbo. OCh jag känner att jag borde fylla upp min blogg lite mer. för jag har det så tomt annars. jag vet, jag vet, det verkar bara som om jag inte har nåt liv utan bara sitter och bloggar, kanske är det delvis sant ;) haha , men det känns ännu värre att ha en så hmlia tom blogg...<;
Juste, den här veckan är det ju halloween , jag vet inte vilken dag. men den här veckan iaf. inte för att jag bryr mig precis men tyckte bara att jag skulle ta upp det. ;D hah.
Nu tycker jag att Sof sk akomma hem.. !

Kommentarer
Postat av: syster

Hej hej! bara man bloggar varje dag så! Blev ju inte helt tråkigt igår heller =) =)

2007-10-28 @ 15:25:08
URL: http://princesspink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0