Torsdag

Idag är det torsdag. Tors-dag. fan vad fult, vems dag är det i idag? - jo, det är Tors dag. bara för att han var nån gammal gud. varför kan det inte heta nåt snyggt? som typ.. eeh... okej, torsdag duger helt fint.
 undra vem som har bestämt det ? när uppfann man veckodagarna lixom? hm, no life ? för oftast är en uppfinning baserat på ett problem. men vad är veckodagarna lösning till för problem ? kanske datumen på matvaroförpakningarna skulle vara mera lättydda ? nä juste, man hade inga !  

nudu så är det inte långt kvar;

14 dagar till Lucia
15 dagar till min födelsedag
19 dagar kvar tills jag ska ta ut tandställnigen (wiie!)
20 dagar kvar till sista skoldagen på HT 
25 dagar kvar till Julafton :D
32 dagar kvar på det här året .
    
jag tror att jag ska köpa några av mina julklappar på internet iår. till ex. lite böcker och sånt..

jag har fått hjärnsläpp. kan inte komma på vad jag skulle skriva,...
tomorrah it's friday ;D idol idol idol :))              im tired. jag orkar inte skriva mera , kan lägga in nån tämligen rolig bild ist,,,,,,,, ?

image93


Kommentarer
Postat av: sofia

haha, ja ser något konstig ut på den där bilden :(

2007-11-29 @ 23:28:21
URL: http://silversnow.blogg.se
Postat av: Linda

Tja! Vi kan ju säkert åka på söndagen, saker och ting är ju öppet då med! =)

2007-11-30 @ 01:19:54
URL: http://princesspink.blogg.se
Postat av: Linda

Jamen självklart plutten! Ska fixa present till dig imorgon!

2007-11-30 @ 15:26:10
URL: http://princesspink.blogg.se
Postat av: Sanna

Guud vikken fin bild...not! asså ni ser juh skit bra ut men jag ser juh helt jäwla sjuk ut:P

2007-12-02 @ 18:59:02
Postat av: anders

fan va söt du va :D

2009-11-02 @ 19:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0