Torsdag

Hej Hej :P

Sitter här och är ganska glad; If only you på radion nyss:>>, lyssnar på  apologize just nu:), jag fick göra ett nytt hål på mitt skärp idag, det har blivit för stort !;D, och ikväll så ska jag till min darling Sanna, vi ska ha lite halloween mys/fest/gathering/? vi har typ dresscode på att det ska vara svart, vi ska äta ostkrokar och kolla på Disney Klassiker :D:D muy fun .! Tyvärr kunde varken Sof eller Joy komma. Men Jennie kan ;D The Boys in the area inbjöd oss till att komma till deras lada och "hoppa runt" .. vi får se hur det blir med det. ;D
Dom iaf sagt att dom typ ska srämma oss, iih ... !

Pratade just med ers högheten själv, Sanna, hon grattar mig för skärpet , tack tack my love,. <33

Ska måla mina naglar svarta nu ;D ska försöka hålla ers Majestät, sanna, lycklig genom att inte skala bort det.. (A)
Jag hoppas hoppas hoppas hoppas att jag kan få skjuts av pappa ikväll, hatar att åka buss ensam, alla busschaffuörer är så elaka mot mig, 

aja, ska ta tag i nagelmålandet nu, arrividerci.


 Färdig giggad och klar. Ha en sweet kväll.
Min älsk Danny <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0