Torsdag

Hellow

Idag fick vi reda på matte provet gick inte bra, men jag har gjort mitt bästa, och let's face it , den bästa tjejen i klassen fick inte heller bra. eller jo , men inte sååå bra.
aja, So  provet går nog bra. ska nog inte behöva plugga mer till resten  imorgon. fick alla rätt på italienskan :D
ska göra lite fysik . hmm ,
idag skulle jag egentligen till Syon men hon hade tydligen dubbelbokat, så jag ska dit imorrn ,
i morgon ska jag vara med töntett*, ska gå på stan ska köpa ett par killjeans, vill ha ett par baggy, och det finns inga bra tjej... vill oxå köpa ett par stövlar. men får se om jag har råd. ;P 
på lördag så ska jag vara med shine** och jennie,  

*sofias nya smeknamn, mitt motsvarande är töntvå och johannas töntre ;P
**sannas seknamn mitt motsvarande är sparkle
asså jag har jättemånga smeknamn;
daniel kallar mig: gabale, GB, gaboo, orkar inte förklara varför
sanna: sparkle, svikare, mango, stora vän,
sofia: töntvå, piff
johanna: töntvå, ales,
pappa: estrid, gosan,
mamma: micky(lina)
kusiner och viss släkt: sassa, alessanra
ALLA: alex, alexandra.

aja, orkar inte mer <33 bye

image32
Nu kommer pojkarna få gå utan brallor, för nu kommer jag och köper dom ;D


Kommentarer
Postat av: töntett : )

hej hej tönttre ;D !!
I morron ska hitta värsta snygga jeansen, eller hur ; P hehe
kisses

2007-11-08 @ 20:52:37
URL: http://www.silversnow.blogg.se
Postat av: syster

gah. Jag vill också shoppa, fattar inte att du har råd... pussar

2007-11-09 @ 20:03:46
URL: http://princesspink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0