Tisdag

Hej hej kära du.

Jag fryser. Knotttskinn/gåshud/goosebumbs/vad ni än nu vill kalla det på hela kroppen. konstigt, jag fryser alldrig i skolan förutom i matsalen typ men hemma fryser jag hela tiden. men tycker ju att skolan borde vara lite mera snål en oss här hemma på den fronten, men kanske för att det är lag på en viss minimum gräns i skolan och inte hemma. hemma är det mamma som är diktator. hon styr och ställer och ingen kan ofta säga emot. 
 

Nån timme senare...


Har precis kommit hem från fiskis. det var skönt att träna lite. har inte gjort det på eeevigheter. men idag så hade vi ett hälso test i skolan har fakriskt fått bättre värden än förra året.

Fick bara G+ på prao-reportaget. Men ska äga på matten imorrn , men jag har inte en ledig stund den här veckan;

M: Italienska, Matte (och egentligen B&F men hade intetid) BTP
T: Italienska, Matte, So, UB, DH
O: Italienska, So, (och egentligen öppet hus på Polhem, men ska ju inte går där så..) GA
T: Fysik, 
F: Engelska, Svenska och Spanska , IDOL 

fatta vad mkt ! och det är säkart nåt som jag har glömt.. men lärarna har fått typ läxmani. inte kul asså. 
image27
Det är kallt hemma hos mig.. 

Howdy <33
 


Kommentarer
Postat av: syster

Jaaaa! vaknade imorse och insåg att dem satt på värmen i fastigheten. Så nu är det inte frost längre på golvet när jag ska gå upp hihi. Jippie!

2007-11-07 @ 08:59:27
URL: http://princesspink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0