Söndag

Neeej ! det är söndag!! jag vill inte , vill inte, gå till skolan imorrn !!
Hej föresten ,
Har precis ätit lite frukost , kollat på Fab five  :D jag älskar dom där killarna ,  jag börjar nästan gråta.
Som Peter Jöback när han och hans kille kollar på stylingprogram så blir dom också så rörda så att dom börjar gråta. Det är så fint liksom, människor som tror att dom är dömda till att se fula ut hela sitt liv liksom , så kommer dom här bubblande människorna och bara förvandlar dom. ;D
Idag så ska jag plugga första halvan av dagen , har ju engelska prov imorrn och matteprov på onsdag och so prov och italienska till på tors dag.
Sen ska jag läsa ut Godnatt mister Tom, har bokredovisning på den imorgon.
 Fan också  .
Igår var jag och fikade med Jennie och Sanna på som vi alla kallar olika; J: Blå soffan S: Gorge A: coffehouse. vilket ställe är det ? coffeehouse by gorge, såklart . men kärt barn har många namn , :>>
 Vi kollade på folk och tjockade lite fika ;D så såg jag en kille med en jäääääätte snyggjacka, jag vart alldeles varm i hjärtat när jag såg honom. Varför ska alla killar som jag känner tycka att en sån jacka är en "bög-jacka"? jag älskar verkligen såna .  jackor alltså .
Sen såg vi en ensam brat-kille. jag tog ett kort på honom i smyg (med jennies och sannas uppmuntran) hoppas att han inte ser det och polisanmäler mig. han var lite skojj att kolla på .
image24
Här har vi då vår kära Brat-vän. Dock något abstarkt men... ;D
image25
Jennie och Sanna busar lite.. :)
image26
Här är då allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0