shit

nu bloggar jag för tredje gången idag . so not cool.
har vart och tränat iaf, och jag ska inte säga som alla jobbiga, hurtiga människor: "det var uppfriskande och härligt" . jag ska säga dig sanningen, jag tycker inte als om att träna. not at all. jag tycker heller inte om folk som har en positiv inställning till min fiende (och det beor inte aaaaalls på att jag är avundsjuk.. *harkel*) folk som tycker det är skojj med träning och tilloch med njuter av en frivillig (?!?!)  promenad .
jag gör rörelserna (går på friskis för dom som inte vet) och det är relativt tråkigt. om det inte finns nån ful tant med  brallerna upp till axlarna att finssa åt, så brukar jag stå och räkna ut hur mycket tid vi har kvar i olika former. 'jahaa, nu är det 1/6 kvar eller 2/12 om man så vill säga' så då fattar ni hur tråkigt det kan vara ifall jag ägnar mig åt matte , som är en av jordens sämsta uppfinningar.      typ.

oh, btw  GAAAAH!! min morsa fick reda på att jag har en blogg. och min bror hjälpte till att avslöja adressen. så vi får alla be till gud att hon inte får för sig att läsa den. för då kommer jag inte att få återse dagsljuset igen. och då kan jag inte blogga heller. för att här står det mer exakt vad jag brukar göra , typ åka en epa för tå tillsammans med 6 andra personer.
så håll din nästa i handen, om du inte har nån (synd för dig, närå) så håll dig själv i handen och tänk ut några ord och hoppas på att min mamma hör dom.

nu i all coolhet som jag har kvar så ska jag plugga lite, kolla på UB och DH ;D

lira på homies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0