Shit

GAAAAHH! asså ärligt jag döör nu!
jag får en stroke eller an hjärt attack eller nåt , snart ska jag se på GA, då kommer det låta så här hemma hos mig,
Pappa: Har du gjort klart läxorna?
Jag: Aaadå, typ (inte)
P: För du måste prioritera, är teve viktigare än läxor?
J: Nääe, men det är fysiskt och psykistk omöjligt att göra allt utan en paus. men jag är ju typ klar så.. (inte alls klarocj ja, teve ÄR viktigare)
P: Bra, men varför ligger allt framme då?
J: Ska gå igenom det efteråt, men shh, det börjar, men jag plockar ihop..(försvinner in i teven)
P: Hmm, men stäng av datorn också . och gör bla och gör bla. 

I'm doomd.

gulp. 

Kommentarer
Postat av: syster

Mera bloggning om jag får be! :P

2007-11-16 @ 13:09:52
URL: http://princesspink.blogg.se
Postat av: sofia

tycker du ska lägga in en bild på ditt nyfärgade/klippta hår :D så fint

2007-11-16 @ 15:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0