Redan Onsdag?

Hello hello

jag har tråkigt, ricktigt jävla fucking tråkigt. det är inte så att jag har brist på saker att göra. men hallå hur kul är det att roa sig med att städa eller plugga? nu skulle det vara ett utmärkt tillfälle att nåt riktigt roligt händer. typ att det börjar snöa så himla mycket att man inte ens ser vad man heter. då skulle vi inte behöva gå tillskolan imorrn. och ifall vi inte behöver gå till skolan så behöver vi inte plugga. och det har jag redan gjort, inte pluggat alltså. så då är ju det avklarat.
jag fattar inget. hela universum kan vara emot mig ibland. just nu så har jag ett ton med läxor, och jag ingen som helst lust att göra dom. detta kanske inte verkar som hela universum, men håll ut, det kommer mer. jag har heller inte tid att ta en paus och få upp humöret på. egentligen har jag inte tid att ens hinna tänka... men äh, jag orkar ärligt inte.
men nu får jag ta och rycka upp mig lite, jag kan inte sitta här och klaga som nån gammal tant med noppriga sockerplast och en gammal yohgurt-skål på huvet.

men ska vara glad det är GA idag ;D och det finns fortfarande chans attt en natur-katastor inträffar. det skulle lösa en hel del problem,  jag ska tamejfan skriva på min So-uppgift svar till frågan: Lös problemen med u och i länderna i världen, mitt svar:
det blir snöstorm och vi slipper gå i skolan och svara på omöjliga frågor.
 
då kommer söreno typ skiva: finns det inga positiva aspekter? och varför blir det snöstorm? och vad är spår idag och konsekvenserna?  Källa ?
suck, varför måste vi tänka själva hela tiden?

jag skulle vilja ha en såndär t-shirt med texten "it's britney, bitch" inte för att jag är särskilt inne i henne, lite mer neutral på den frågan.  men det är snygg liksom ;D
jag måste verkligen köpa lite fler koftor, men har no money. ):
 men nudu , nu är det sluuuuut :)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Gumman! Du kommer att fixa det! Tänkte höra vad du har för planer för helgen när du fyller år? Ska du fira hela helgen eller så, annars kan vi ju alltid dra ne repa till Stockholm då? Men jag antar att det ska firas och det blir ju roligt det med! :) Puss på dig

2007-11-29 @ 21:19:36
URL: http://princesspink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0