Redan Onsdag?

hej hej loveli friends !
Hur mår du ? Jag mår bra,
det gick nog bra på matten , bara ett fel vad jag vet, men kommer lugnt att få fler fel ...

Hittade lite music från min f.d. idol Cissi Ramsby, Lebban från programmmet Idol,
hon och hennes band Vine Street är faktiskt bra, hon hade ju gjort årets Pride-låt.  asåå det är inte precis den musken som jag brukar lyssna på , men absolut bra.
kolla in >>   http://www.allears.se/ViewBand.aspx?name=Vine+Street

aaw, gud vad gulligt. jag såg det här när dom dejtade , vet inte om ni har sett men det är apgulligt!
http://www.tv4.se/player/idol/player.html?framed=1&pid=175432&itemId=&treeId=30238 <<

sk aegentligen göra läxor, men jag orkar inte , tar en paus så att säga. men jag kan typ italienskan och son, jaa , den får vi finslipa lite extra på , men jag ska fixa det snart.
image28image29
Här sitter då jag och studerar i mitt kök, andra världskriget och Italienska verb är ju kul ... 

hej så länge, and remember, I love you. <33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0