Redan Onsdag? + Dagens Look

Hej hej kära läsare. !

nu är jag här igen och bloggar för Er. Tjatig hon är va ? hmm, en åsikt bland många men kanske ändå lik alla andra,  så jag ber Er nu, snälla, skriv kommentarer! Vi på redaktionen vill gärna veta om Ni trivs på sajten. (Om Ni inte förstår så kontakta kundtjänst, sök bara på google eller ring/messa mig) 

Idag så är set mkt plugg ! förr så var jag med kompisar typ varje deg på vardagarna , nu har jag bara tid på helgerna. ! helt sjuuukt ! 
Sen vill jag bara tillägga att jag hatar Hans Widlund, han förstör mitt liv,    typ... 

Jag har funderat på två  saker jag tänkte ta upp i dagens blogg, inte bara en , serru . 
Hej och vällkomna till dagens Alexaktullelt. Jag heter Alexandra Åhré och här är kvällens rubriker; 
Två tåg i Norge kolliderade tidigt i morse, Riksbankchefen Göran Lindemark har avgått, men kvällens största ämnen är just ......

Jag tycker att det är väldigt mysigt att dom har satt typ tryck och mönster på insidan av kläder nu också . liksom att men vet att det är nåt litet gullit får eller whatever på ryggen som bara jag  vet att det finns där . jag blir liksom glad varje gång jag ser att det är så på nått plagg , att dom har tänkt att det här trycket eller broderiet har dom gjort just för mig. bara mig.  ^^ den töntiga sidan av mig , (som att ni redan inte visste att jag hade en)

Jag skulle vilja vara en såndär cool person, inte vanligt cool , utan cool-cool. om du fattar vad jag menar , typ en sån som alla omedvetet tävlar om att vara med, att få prata med. Typ som en storasyster, att man vill visa alla sina fråna finesser och all kritik suger man i sig som vileda-mopparna suger upp smuts. Men det krävs ju en hel del att vara så. man måste typ sätta sina kompisar (om det är dom man vill bli avgudad av) i första rummet, om t.ex. en kompis ringer för att prata lite, kanske om nått smått viktigt, mitt i favvo-programet , vad gör man då ? om man vill hamna på guda sidan så måste man ju självklart snacka med den. eller om kompisen inte har löst ett tal på matteläxan, och du är mitt uppe i en disskution med en kompis, låter du då personen skriva av eller hjälper du kompisen att förstå? gud=hjälp.
man måste också vara relativt smart, men inte överlägset smart, för man ska alltid vara det som folk ringer till när man behöver hjälp med läxor eller frågor..
man ska också komma med bra kommentarer och så när någon berättar , även hitta lösningar till personens problem.
det gäller också att man är snäll hela tiden, aldrig snäsa av någon , men det är ju själva grunden till allt annat.
fatta svårt asså , jag har inte så många chanser att bli cool-cool!!

fan vad djupt det låter asså, vi måste ta och lätta upp stämningen lite , jag har some goooood news! den 18 december , (4 dar efter min födelsedag ) ska jag ta ut tandställningen !! yay :D:D!!
äntligen så kommer jag att kunna le ohämmat, om ni inte vill att jag inte ska le, förstås ?

Dagens Look:

image55
Byxor:
Acne
Linne: H&M
Kofta: Marie Philippe
Scarf: Second Hand

Love to all my loveli <33



Kommentarer
Postat av: Syster

Va fan du är ju redan cool. Men det där med favvo-programmen(idol någon?) är ju ganska sant... ;P

2007-11-14 @ 22:47:54
URL: http://princesspink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0