ouch..

Hejhej , idag är det torsdag och jag har inte bloggat sen i onsdags - förra veckan!
shame on me men nu kommmer allt och åter allt , börjar med torsdag.

Torsdag 15/11

Jag åker till Linda vi käkar och myser. :D och sen fixar vi även mitt hår så fint :)) men sedan fick Linda brott, ty hon väntade plötsligt hemligt herrbesök.. visk visk.. !
Linda var välldigt glad och uppfann en skojjig liten dans, så att säga. lite á la black-hiphopare-energi-style
mkt kul <:  här kommar lite picts.

Här blir jag stylad på bild 1, Linda får städmani när hon ska få dit gäster (tydligen räknas inte jag till den kategorin), och jag och min sis där hon utan avsikt (visst) stylat mig till henne.
Fint va ? ;D
Och sen röstade min klass på vem som skulle vara Lucia för niorna, kom på delad tredjeplats ;D

Fredag 16/11

Jag är lite med Joy.  Vi har det skojj och kollar lite på BECK ;D alltid en favorit,
Jag, Johanna och Sofia kollar Idol hemma hos mig sen oxå, muy fun.
Bilder:

Bild 1: Vårat lilla mellanmål,Bild 2: Johanna gör något väldigt underligt med min fot, kul är det iaf. Bild 3: Tvillingar? Iaf samma hjärna;P närå för att citera Sörpa: Skämtåsido. 

Mattias åker ut... snyyyft !

Lördag 17/11

Hem till mina kusiner för att fira födelsedag. 3 år. skojj (?)  han är så gosig iaf , :D 

 Alla är samlade, jag är inte med. Är fotograf.

Sedan kutade jag om man kan säga det hem till Shine , där hade jag , Shine och Höna Pöna*  
väldigt kul ;D;D;D vi spelade lite kort och sedan vart vi hungriga så vi gjorde lite våfflor. vi skulle skrämma Jerker och Billy när dom kom , men det vart inte så lyckat. *harkel* iaf så ville Billy veta vad ljustaken i Odjuret och Skönheten heter, sp vi satte på den . men Shine tyckte det var tråkt så hon inledde ett kittel-krig (kan man säga så? iaf, ett krig där man kitlas) kuddar, täcken och dylikt flög omkring, 
efter ett tag satte vi på Lejon Kungen, as usual, så började jag gråta. jag blir mobbad. 
alla somnar med kläder på i den saliga röran. jag fryser ihjäl typ, har inget täcke. men men , lyckas överleva iaf. ;D
 
Vi spelar lite kort . Jag . Höna Pöna med plastpåse på huvet. Jag med plastpåse på handen och våffelsmet. ;D

Söndag 18/11
Alla vaknar , har fått ett saftigt blå-rött blåmärke på axeln ifrån gårdagen. 
Jerker och Billy hasar sig iväg, vi kollar ligger i sängen. Billy och Jerker säger att vi ska komma med till nåt söderfors och käka pizza, visst visst. 
vi åker i Jerkers volvo cab (nån har typ hyvlat bort taket) förbi Pk och hämtar honom och hans bil och sen till Joel. där dom säger att vi alla sju ska åka i Joels epa-traktor, som är för två pers ! jerker och billy ibak på flaket och Pk vid ratten Joel på växelspaken och jennie på passagerarsätet jag i jennies knä och sanna i mitt knä. något trångt, 
väl vid pizzerian , som btw ligger i nån byhåla i tierp, käkar vi lite.  sen blir det bråk om om vem som ska ligga i flaket. det blir tillsist joel och jerker, 
sen åker jag, höna pöna och shine hem igen . där ligger vi på sängen allihopa i en knut och lyssnar på musik och halvsover. vi kollar oxå på grease, :D 
sen åker jag och jennie hem 

Mändag 19/11
Jag går på bild och form , pluggar och kollar på teve
OCh köper en ny mobil , min gamla börjar tröttna :/ gamle gode vän...
image71
image69
image70
Tisdag 20/11
Jag pluggar och kollar på DH och UB. 

Onsdag 21/11 
Jag pluggar,  GA. öppet hus på Borgis.

Torsdag 22/11
Blir röstad till Lucia på Italienskan ;D Pluggar , städar och bloggar . äntligen , huh ?
men nu vet jag iaf att ni läser den (:

howdy, bloggar igen imorgon efter jag har vart med sof på stan ;D
<33

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tryck på bilderna så blir dom större ;D

2007-11-22 @ 19:25:48
URL: http://misscotton.blogg.se
Postat av: Linda

Aww äääntligen har du bloggat! Jag saknar dig! Puss

2007-11-22 @ 20:21:31
URL: http://princesspink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0