Måndag

Hejs alla människor, glada som ledsna

innan vi börjar så ska jag skriva en liten hälsning.
Hellow Pk, för att du står ut med Sanna när hon pratar om mig. Och lungna libanon, det ska bli fler innlägg.

Todaah så är det måndag, (här kommer jag med sprillans ny info! för ingan visste juh att det var måndag idag!) så då är det trök som gäller, boring, helt enkelt. Men som tur är så är jag och mina vänner ute på nya äventyr hela dagarna (annars skulle denna blogg dö ut.. kanske borde döpa om den till Alexandra och hennes vänners äventyr i vardagen - ej lämpligt för barn under 3 år, och Jennie)
idag så hade ju jag och shine ett föredrag på svenskan. därför var vi ute i vida världen (hem till mig) och skrev ut lite bilder på rasten. saucy, huh ? 
oh, btw, slog besöksrekordet igår! tänker inte säga med hur många för då kommer ni att inse hur stor tönt jag egentligen är. ;D se, redan det säger ju tillräkligt. Så kommentera så in i helvete, och tipsa alla ni känner om min blogg. inte för att jag tror att dom kommer att bry sig om att kolla, men it's worth a try ((: 

Idag tänkte jag ta upp det här med allergier. Jag har iaf hört typ läkare och så säga att ju mer skit (alltså smuts i detta fall) man är uppvuxen med, desto färre allergier har man . Jag är inte allergisk mot nåt, förutom penicillin. Är jag skitig då ? jag skulle inte säga att jag är det, efter som jag är rädd för klegg (matrester, snor, blöta saker, hundslem, disktrasor osv.) det går inte riktigt ihop.. 

Idag så är det SISTA avsnittet av BTP, och för alla nya och för alla som har glömt så är ju det Boston Tea Party. vilket jag 'diggar' (för att andvända uttryck från -90) grymt mycket. 

Har ni handlat några julklappar ännu då ? jag har handlat till 1 person, min morfar. ;)) Om ni har lust att ge mig något så skulle det isåfall vara sånt som en kille skulle kalla för skräp. kläder, halsban, skärp, smink, elefanter, nagellack, affischer(heeeelst på Danny;D) , filmer, block, ragnskog och uttsällps certifikat. (intelligenta perstoner förstår) men se, jag gillar skräp. fast jag kallar det inte för skräp. utan snarare guldklimpar. 

jag skulle kunna skriva mycket mer, men vill ju inte tråka ut er, så howdy.!

image84
  Visste inte vad jag skulle ta för bild, så det vart en ifrån bussen. Till vänster: gubbe jag inte känner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0