Måndag

Hej hej , ;D
Jag, Shine och Jennie hade jättekul i helgen
 :D vi sjöng singstar, flummade, åt, tog kort, kolla på film, och allt annat som man kan göra.
Här kommer nåra bilder, Observera, alla bilder kanske inte är i seriösaste laget.

image45image46image47image49image50image51image52image53image54


Bildtexter:
Bild 1:
Här sjunger vi då singstar, eller egentligen bara Shine och jag, men hon ville vara med på kort.. ;D
Bild 2: Den här bilden ska jag fan ha på min CV när jag ska söka jobb; Jag är en interlligent tjej som är lugn men effektiv, jag är inte rädd för att prova nya saker och jag är lätt att komma överens med. 
Bild 3:  Egentligen så är det typ ett misstag, men det får bli min enda emo-bild. 
Bild 4: Alla från vänster: Jennie Bohman, Sanna "Shine" Thunström, Alexandra "Alex" Åhré. 
Bild 5: Vi gjorde lite grimarser på varann, här är då fru Bohman
Bild 6:  Jag, en grimars, något cranky jag ser ut ... eller som Jennie sa: en animerad gris .. :/ 
Bild 7: Sannas tur, ser verkligen inte ut som henne. 
Bild 8: Shines eller Jennies mensfläck, eller egentligen julmust :))
Bild 9: Mini och jätte, jag och sanna, vi hade ju tagit bort madrassen så lillashine åkte ner värsta djupt. då vart det mini och jätten :D

Visst ser vi normala ut ? ;D det var bara 9 bilder av hundra, så om ni vill se fler får ni komma hit till mig :D 

men nu ska jag göra lite läxor och sen så ska jag kolla på BTP !! :D

love ya ..!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0