Måndag

hej hej mina älsk !

today var det första dagen i skolan , kanske jag inte är ensam om att tycka men det var jävligt trist. !! hade som tur var inte sååå jobbiga lektioner, förutom matten, men jag och sanna är ganska duktiga på att prata bort dom nuförtiden. hoppas det inte påverkar resultaten på provet. ;D
jag tycker inte om matteläxorna , men när jag väl sätter mig för att göra dom så tänker jag : Nudu, Frida, du är inte den enda som kan smöra genom att snirkla lite extra med bokstäverna. för att frida är den enda i hela klassensom typ andvänder linjal och grejar bara för att få Janssons kommentarer... men när jag väl sitter där och ska prenta alla små jobbiga siffror så orkar jag bara inte..
nu är inte inte långt kvar till DANNY !
Jag såg klipp på honom i Idol från i fredags, han ser visst bra ut !!!
Idag så är det äääääntligen BTP! ajg undrar vad det kommer att handla om ikväll.
längtar tills på fre , Discotema i Idol ;D 

aja, jaf sitter vid bror mins data, lägger kanske till nåt sen
 bye <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0