Lördag

Hej hej .
Nu är jag uppe . Idag har jag inte så mkt planerat ska nog läsa ut min svenska bok och göra lite so. Annars så vet jag inte .
Igår så kom jag hem direkt efter vi hade ätit frukost i skymningen klockan 4. Jag var hemm aett tag sen så var jag med Sofia, Danne och Christoffer. Vi hade det ganska kul.  Bara det att efter kuddkriget i torsdags s har jag blivit så våldsam. Inte bra.
Efter det så kollade jag på nånting på teve och sen läste jag lite.
Jag pratade även lite i telefon med sanna.
Gud vad tråkit det låter men allvarligt. jag är tråkig, närå , inte sååå tråkig men jag hade inte sovit så mkt dagen innan för att sanna prata i sömnen.
jag ska nog ringa Linda nu, har inte pratat med henne p en vecka. OMG ! en vecka ? ajdå .
Sam åkte äääääntligen ut ur idol igår. yay !
 
Bye bye, lingonpaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0