Lördag :D

Hej hej.!
Mår du bra ? i do anyway.
Lyssnar lite på Danny <33. Har fixat mig lite extra idag. Volume master är något att rekommendera, som min mor nyligen har inhandlat, (finns det nåt nytt som hon inte handlar? det är därför det är så svårt att köpa julkappar till henne, hon har allt)
Shine och Jennie kommer idag vid 4.  Vi ska ha det så jävla kul,!! :D:D
Har bäddat så fint och vördnadsfullt har med madrasser och grejer på golvet. ;))
Jag och töntett hade a blast yesterday.! vi var på stan och jag hittade massa bra grejer. hmm mamma och pappa kan inte få tillbaka sina pengar som jag har lånat.. fast jag hade inte tänkt att ge dom tillbaka frånbörjan heller, men nu kan jag ju inte. ^^  
iaf, sern kallade vi på Idol tillsammans och äntligeeeen! Christoffer (yuck, jag hatar att skriva hans namn här i bloggen)  åkte finally ut !! Jag hatar honom .
här kommer lite bilder:
image33
Här ligger jag då, ser något suprized ut ...

image34
Kissing töntar ;D
image38
Töntett äter chips ^^
image40
Jag ligger och kikar lite på teve. ;)

Fina va ? haha. ((:
snart ska man köpa julklappar oxå, hmm , det får bli nästa barnbidrag... ;) jag skulle gärna berätta vad jag ska köpa men det finns ju en chans att dom som ska få dom kan se det då.. 
Shine säger att hon vill köpa sina klappar med mig, förstår inte varför och hennes förklarig är : Jag har märkt att du är dukig på sånt. Min gömda talang är alltså att köpa prsenter ? Och nästa tävlande i Talang 2008   är Alexandra Åhré, med sina skickliga kunskaper i present-köpning!!!! haha .. :>>
Töntett, töntre , shine, jennie och jag kör 'secret santa' som alla som kollar på Vänner , vet vad det är och för alla andra innebär det att alla tar en lott och där står det ett namn på en person inom gruppen då, och till den ska man då köpa en julklapp . så slipper man köpa till alla men alla får iaf en julklapp och sen vet man ju inte vem som man ska få ifrån och det är ju lite spännande. ''/ 
 
anyway , nu ska jag ta och fixa lite lunch. så ciao <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0