Later

hej hej .
Jag vart väldigt glad nu. Jennie sa att hon tyckte om min blogg. eller direkt utsaxat från våran konvers :

haha fan va ägig blogg du hade ! , det är sånt som gör mig glad. så varsågod, för att komma lika högt som jennie, let it rain . !

ngo med hyllningar för denna gång .. ;P

haha  , min mamma är så knäpp, jag hade ju i en tidigare blogg skrivit : jag är ganska glad nu ;P ... osv. och mamma råkade se det, hon ba: Vad står P för ? är det din kille? etc etc.
jag b a: nääe ! det är ju en lip gubbe ! DAAH ?
hur ouppdaterad får man vara? jag slår vad om att tillochmed de forntida egyptsierna kan det. dom med sina tecken.


vet ni? tacobröd är helt ologiska. när man ska vika dom så står edt ju på föroakninge att man ska ta och vika in själva nederdelen först sen ena sidan sen andra , det tycker jag är ologiskt, för det bildas ju ingen balans då för nedre delen är ju den regerande enheten så att säga, och sidorna är två fronter som blir en enhet på mitten ,
det blir obalans om man måste välja ´vilken sida som ska vara högst upp av dom två fronterna. därför borde man vika mitten sist. men för att värka lite mera normal så viker jag mitten först.
Jennies kommentar: Alex, du måste sluta tänka.  
vaddå?
okej , kanske inte nånting som alla tänker på, men hallå med närmare eftertanke bör dom vara mera vanlig i folks tankar tycker jag,

talk about never empty head... :)

måste klippa in min nya rebell-vän , sanna, som inte hade smink idag , gratulationer ! lycka till i framtiden . !

howdy 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0