kväll

Shine  var här , vi gjorde lite svedese :DD, hehe , skojja bara , det ska ju så klart vara ://
okej , dåligt.  (someone shoot me now, just do it (heh, tänk lyckades tillochmed klämma in lite Nike reklam))

oh, mitt hjärta gråter, jag saknar min älskade Danny :'( isn't there a cure ? faan ,det här är forskarnas jävla fucking fel !!!! dom kan Inte göra nånting rätt , tamejfan ! vafaan ska jag med bromsmedicin mot HIV till, eller nån dålig kaviar-tub ? Hey ?! burk går bra , faktiskt !! Kan ingen hjälpa mig sluta tänka på det ??
gå in på  http://vimmel.msn.se/ << där finns lite bilder. nån bild är på Linda, och en bild är på en kille som jag snacka lite med, han ser ut liiite som markoolio, rakad skalle, aja, när jag berätta för folk om honom så kalla jag honom för Runar . inte för att han ser ut som det. så kolla efter en kille som har rakad skalle , ser liiite ut som markoolio men inte som en runar. all right ? 

jag har tänkt på en sak (va? men guud ! har hon verkligen det?!?!) att halstablettsföretagen tror att dom är så jävla smarta . bara för att man är förkyld så har man ingen smak.. vi kan ju alla lugnt konstatera att alla smaksatta halstabletter smakar skit. men man är täpt i näsan och har ont i halsen , så man slänger i sig ett glansigt litet piller, suger på det och tuggar upp det. men då, då känner man , ääehh, jag har ont lite fortfarande, så man lägger en till tablett i munnen, och då känner man den äkliga, plastiga kemikaliesmaken tillsammans med nån s.k. medicin , 
man får ju inte precis en känsla av kvalitet. ''/  
så om man nu får oväntat besök. men känner att det inte är uppskattat och inte så vill bjuda på gevalia, "en halstablett ?"  
mohaha, 

håll utkik i tidningen framöver. för snart kommer det lyda : 

Alexandra Åhré 921214- 071125
Dog av hjärtesorg, fick inte träffa Danny
Vi kommer att sakna dig, typ.
cermoni inställd,pga endast 1 person vill komma.

hej då mina änglar, det är kanske sista inlägget,
sorg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0