Dilemma

Konversation mellan mig och Joy
J:
(sjungandes) Lusse-Lusse-Lussebulle
A: Guud vad gott med lussebulle!
J: Jadu
A: Brukar du äta russinen i lussebullarna?
J: Det är inte så att jag lägger dom åt sidan
A: Så du tycker om dom?
J: Nej, dom stör mig.
A: Du tycker inte om dom, men du äter dom iallafall?
J: Aaa..
A: Varför då?
J: Jag vet inte vart jag ska lägga dom.
A: skratt.
(IRL är den mkt mkt roligare)

Hey, jag och Shine diskuterade en sak på fysiken. Jag kom frm till frågan
Vad hur säger man rulator i plural?
sen tog det stopp
sanna kände nog lite smått panik över att inte ens jag kom på svaret. så då började hon gå in på frågan ifall man stavade det med två L , efter som rulla stavas med två. när jag sedan svarade att hon hade fel blev hon lite lugnare. ;D (no offense)
Kom ihåg, Shine: Flegmatiker

Jag har skaffat mig en bilddagbok btw, lite reklam för min blogg bara , så alla bilder kommer forfarande att ligga här. :)

Gissa vad min farfar kommit på? (inte att jorden är rund) -att jag ska bli journalist. jag (?) njaaa. hans motivation var: för att du har skrivar konsten i dig. sen kan du ju skriva om vad som helst, mode, design, smink. (sånna saker ska inte en farfar veta om ens!!) jag tror det alternativet blir nedröstat . eller hur, ? 
Jag kan inte skriva, ännu mindre skriva underhållande. min jornalist spalt skulle folk tycka så illa om så att tillochmed dom som har nättidning skulle klippa ut den och köra den i dokumentförstöraren.!

jag är hungrig, jag vill ha lussebulle, nu. men ack , arma mig får ingen lussekatt. jag kan därimot ta lite trocadero :)) yummie.dricka det tillsammans med Seth (min favvo karaktär i OC)  :D:D iknow, im a geek. men hey, det skulle ju inte kunna finnas särkilt många coola människor som dig och inte sånna som jag fanns. <: 

mina geek tecken:
1. barnsligt förälskad i tecknat (speciellt klassiker)
2. besatt av Danny
3. kollar på antikrundan (what? dom har fina tavlor!!)
4. gråter till film
5. har ofta svar till frågor, och även sånt som folk inte frågar om
6. sitter här och skriver för X personer istället för att vara ute och inte göra det.
7. hmmm kom på nåt själv vetja.

men ska ta och avrunda nu ;))
svejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0