Äntligen Fredag

Hej hej.
Jag är just hemkommen från Sanna, vu hade det jättekul 9/10 :D
Det här hände:
Jag kommer dit runt fem. Jennie skulle komma runt kvart i 7. Jag och sanna häller upp godis och chips. Vi bäddar iordnign sängen, och sanna säger att hon tillochmed har dammsugit. Jennie kommer och vi äter lite godis och pratar i kanske  en kvart. sen går vi ut och lägger oss vid bilvägen och kollar på stjärnorna. Vi traskar lite längs bilvägen och fryser. Min jacka blir lerig av att ligga på marken. ;/ När vi kommer hem så lyssnar vi på min musik mix, tillängnad kvällen. Den går lite halvt hem. Vi går sedan upp och kollar på Pocahontas och Mulan. Typ i mitten av andra hälften så tycker vi att det är lite tråkigt så vi tar och skriker lite. Joel, PK och Billy kommer upp. Joel och Billy börjar hoppa i sängen och plötsligt så har ett kuddkrig startats. PK är dock inte med. Efter ett tag så går dom och sen kommer bara Joel och Billy tillbaka. Kuddkriget återupptas, och blir något vildare. Nu är det krig. Klockan är runt ett och kriget är slut. Mot slutet var inte kuddarna med så mycket , endast när kvävningsförsök gällde. Ist så räkande vi poäng med att ha ner andra laget från sägen. (3tjejer mot 2 killar) inte särskilt skoningslöst helller. Riv och bett utdelades till killarna och chipsen och lakanen låg utspridda över hela golvet tillsammans med kudd-ludd, Joel var otrooligt stark. jag tryckte ner ena hans arm med hala min tyngd han lyfte bara bort mig ? . 
jadu, vi var svettiga och ömma efter en hård match. som vi vann , troligtvis. 
Jag har massor med blåmärken och blulor nu.. aj aj aj , 

man nu ska jag laga lite mat och sen ska jag till sofia och träffa danne och hans kompis christoffer.
 love ya, <33

OBS ! jag kommer med lite bilder sen.. ;D    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0