Vanlig dag igen.

hejhopp i gallop -- ?
nu är alla dagar med namn slut på ett tag. typ juldagen eller annandan liksom. slut. till vissas glädje och andras sorg. synd bara att det inte är snö.. så att alla bar nsom fått skidor eller pulkor kan andvända dom (och så att jag kan ndvända mina som jag haft i år och dar.) men det är nu alla iver om att få visa alla sina nya grejer för kompisarna. för vissa. men då är den nån jäkligt smart person som har kommit på ett 'event' nu dagarna emellan jul och nyår., ett event där man kan träffa folk man känner höra om någon har spruckit av all julmat och fråga ifall man har fått nåt bra samtidigt som man man blir ipumpad all denna glädje man får av att spendera sina pengar man fick i julklapp på saker som man inte fick, detta heter förstås - Mellandagsrea. 
Idag så är det en viss liten persons födelsedag också. nämligen Johannas. Tyvärr så är hon inte hemma så här års men vill skicka en liten hälsning till henne :D 
GRATTIS GUMMAN !!!!
image139 

Jag hatar böcker . eller egentligen så hatar jag att jag älskar böcker. jag har precis läst ut en bok, en helt fantastisk bok av Katarina von Bredow. asså jag kan inte sluta tänka på den , den är så jäkla bra, de ngår inte att beskriva med ord asså. då förstår ni kanske hur bra den är. !   och nu när jag har läst ut den så saknar jag den så förjävligt, det är lite ruggit...

annars så har jag väl mest hängt med sofia , igår kväll så kollade vi på John Tucker must die.   för sjuttielfte gången. men det filmen äger juh så.. så nu har jag fått låtarna från den på hjärnan. så ifall ni ser mig på mellandagsrean så går jag nog och sjunger; I'll keep you my dirty little secret.. ;)

men nu så ska jag käka lite.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0