Utmaning

Jag antar utmaningen från min biggosysters blog och berättar 5 saker som ni kanske inte visste om mig.

1. Jag är rädd för utklädda personer. asså sånna som är anställda typ på nöjesfält eller på semester orter för att roa barn. hallå ? men vet ju inte vem det är liksom. och sen så är det en viss Mimmi som dragit en rövarhistoria om just det, och detta var vattnet som gjorde att min lilla frö-rädsla blommade ut. men den historien får ni höra från henne.

2. jag kan äta hur stark mat somhellst. jag kan tugga på ren vitlök utan att göra en min. men döremot tål jag inte sura saker. men asså tillochmed 'stora starka karlar' som ska tåla starka saker börjar chippa efter luft innan mig.

3. jag tål inte att nån tittar på mig när jag sover , förutom typ mina kompisar. så när vi typ ska flyga nånstans och det är liksom sent på natten och astidigt på morgonen så ligger alla och sover. men jag sitter upp, med tre ord i huvet: Får Inte Somna . lika hemma, vissa dagar så tvivlar jag på att det är pappa som kommer in för att väcka mig, (för jag vakar som en hök över mitt rum, särskilt när jag sover) så då reser jag mig tvärt upp i sängen med ett ryck. mysigt det låter va ? när jag var liten sov jag tillochmed med ett öga öppet.

4. Jag har siames-tår. 2:a och 3:e tån från stortån sitter typ halvvägs ihop på båda fötterna.

5. Jag tycker inte alls om skräckfilmer som alla andra. jag kan kolla på en om jag måste. men föredrar att inte. men det är inget i jämförelse med min syrra som inte ens kan kolla på Beck.

image111
Klassresa till Diger-ön, närmast väggen så ser man mitt huvud sticka upp för att visa vårt jobbigt morgon pigga lärare och kameran att jag FAKTISKT INTE SOVER !! ingen fångar en sovande mig på bild. (bilden togs typ halv 6 på morgonen.)


.

ska ta och plugga lite nu. bya <33

Kommentarer
Postat av: Syster

Haha dina turtels-tår! Vet du att det var jag som upptäckte dem? Vi var i badrummet när vi va små och så hämtade jag pappa och frågade varöfr du hade turtels-tår...nåt i den stilen. Men du vi kommer ha värsta myset på tisdag, UB och DH. Vad vill du äta btw?

2007-12-06 @ 00:40:25
URL: http://princesspink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0