tonight at night (?)

tjenna.

sanna var här idag. askul, as usual. alldeles nyss så hade jag så många tankar att skriva om, nu har allt baar fallit bort. min hjärna måste vara inslagen i pastfolie, allt bara glider av. det är lite läskit det där. att man ena stunden så kan man tänka nåt och i andra så har man helt glömt bort det. 
nu sitter jag här, eller sitter och sitter, snarare ligger i stolen, och blänger på mitt svarta tangentbord, det är mörkt men det lyser vitt på tangenterna från dataskärmen, m och n är så pass dränkta i det vita ljuset så att man knappt ser att det är just m och n. så lite tänker jag. min hjärna vart tom så plötsligt. som man bara släckt en lampa där inne och jag ser inte vad jag har tänkt.
jag sitter och tittar på världskartan vi har åp väggen brevid mig. men ser lite spår efter när jag har haft tråkigt tidigare. jag har ritat lite på den... (a) fasst jag ritar juh jämt. penna och nånting så ritar jag.
förut när jag hade fysikboken här vi datan så pratade jag i tele med sanna, min fysikbok är nu full av små gubbar och annat kladd. jag skyller gärna på sanna. :)

idag så satt jag och sanna på mitt rum, lyssnade på lite music och sanna kolla i en tidnig och jag ritade, förstås. jag la fram ett förslag om att vi skulle döpa våra makapärer. så;
sannas iPod: Liselott
sannas mobil: Bertil
min mobil: Rosanna
min feta iPod: Ove
min lilla iPod: Corinn

fint :P
 PoK..<33

Kommentarer
Postat av: Patrik

Bertil.... Humm.....

2008-01-19 @ 01:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0