Tisdag

Tjenare tjenare, sorry att jag inte bloggat på ett tag men haft det lite körigt och så..  ;) i söndags var jag juh med linda i stockholm :D:D shoppade. ! har äntligen fått bukt med mina julklappsprobelm, men bara hälften kvar nu...
jag har iaf köpt massa sjukt snygga kläder . :) men nog about the look alike braging and down to the real shit, jag har tagit ut tandställningen !! :D:D:D woooho , fast ska få nån slags plastskena av nått slag men vet inte vad det är.. jag vet inte ens om man ska ha den i munnen likosm,.. kommer dit bah: du ska ha den på skrivbordet och förvara dina sudd i den.!  haha , närå. antagligen i munnen ,..
idag var det ju en "härlig" pysseldag. jag som älskar pyssel tyckte tillochmed att den var relativt sugig. vi kollade på typ en film , Good luck Chuck , den var kanske inte den bästa att kolla på tillsammans med lärare. den handlade likosm ganska mkt om sex.. ;) sen kollade nåra på råttatoille, eller hur det stavas, de flesta spela poker. ..

det var ett tag sen jag skrev om något som jag har tänkt på . men jag har liksom inte tänkt på så mkt saker,   jag kanske kan tänka på nåt nu.... hmm... ? . jo,! när jag ibland ringer till folk och dom inte svrar , då kan det hända att dom inte har röstbrevlåda, utan att man får skicka ett nummer liksom. tanten som pratar är så jävla otrevlig. hon bah: abbonenten du söker går inte att nå för tillfället, för att skicka ett nummer tryck in nummret. avsluta med fyrkant, för att skicka nummret du ringer ifrån tryck fyrkant. jag trycker fyrkant. nummret 000-000000 skickat. var god lägg på luren . !!!! hallå !?! du säger inte till mig att lägga på luren jävla bitch ! morr..

image132
Nyckelhåls-märkt pankaka hemma hos linda.
image133
Jag i min balla mössa,
image134
Shit , här märker man verkligen av befolkningsökningen. Mehedeby ?
image135

Linda och jag (ser lite damp ut,) på albertos (?)
image136
jag med en attityd, eller med en sömn-känsla på bussen från tierp.
image137
My new smile !! (hoppas ni undanser all fulhet i bilden, tack) ser ut som en turk eller nåt.

sen kommer det kanske fler bilder från linda också.

bye bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0