Söndag

God morgon god morgon.
som vi alla vet och fruktar är det söndag idag. den sista vilodagen innan helvetet.. men se det från den ljusa sidan, du skulle inte uppskatta denna dag lika högt om det vore en av miljontals lika danna. aja, ska inte tråka ut er med sånt ni redan vet.

igår vart ju en lyckad dag. egntligen så hann jag ju heala mig på typ 2 timmar, men det var skönt att slappa lite och kolla på OC. men framåt kvällen så kände jag mig riktigt uttråkad. men tursamma jag hade en vän som ickså hade tråkigt. Shine. vi pratade i tele isället för att tråka. vad fan skulle jag göra utan telefonen? jag skulle dö. panng tjoff livlös på marken.
På rättsmedicinska: Döds orsaken är ju klar, hon dog av telefon-brist. Ett mycket välplanerat mord om jag får säga det själv. Inga spår efter mördaren. (-Vart hon drogad? För att lindra lidandet så att säga? -Men jag har ju bara gjort en okulär unddersökning!! joy och sof :) it doesn't make sense to eny one else )

Idag är det söndag. Shine och jennie kommer hit, yay ! planerna för dagen är ännu lite diffusa. men vi ska iaf söka sommar jobb och platta hennes hår. (:
Första andvent är det ju tamejfan, då ska jag äntligen få mina lussebullar. invigning av bocken idag också. inte för att jag ska dit men kul iaf , jag tror övriga personer som bor här hemma ska dit, but i don't really care.

jag ska ta och lägga in bilder, jag lovar men orkar inte just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0