Redan Onsdag?

Tjabba mors.

Just nu så har jag inte så mycket tid, men fick lite tid. serru, jag håller på att provar hela Lucia-utstyrseln till imorgon men kan inte hitta nåt bra glitter så jag väntar på att mamma ska ringa upp mig så jag kan be henne köpa. jag måste ju ha två utstyrslar. till stora i kyrkan som jag ska vara tärna på ska jag ha glitter i håret, glitter i midjan och ett ljus med manchett + 1 extra ljus. till lilla som jag ska vara lucia på ska jag ha luciakrona med flera ljus + extra ljus rött band i midjan och 10 pepparkakor. så jag ska se till att inte glömma något .

jag hörde just att en på mammas jobbs dotter ska vara med åp lucia firande på sitt dagis eller nåt och hon har sagt såhär: jag ska inte vara tärna, jag ska vara tärning. så då har jobbarkompisen fått sy svarta prickar på hennes tärn-skrud xD hur söt får man vara ?

idag så hade jag min sista syslöjdslektion under min skolhistoria. sob sob... :'( för nästa termin så ska vi ha hemkunskap. så nu får vi alla be att Inger har gett mig MVG.

oh, juste. sanna "shine" sofie thunström forgive me,



byebye

Kommentarer
Postat av: Linda

http://princesspink.blogg.se/?c=1197666680

Kolla in!!

2007-12-14 @ 22:12:09
URL: http://princesspink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0