Onddag

hej

ont i halsen. fick halstabletter av pappa när vi var på krysset för att handla godis till julklappsbytet imorrn på italienskan. jag är så trött. men jag måste måste måste plugga. finns det inget som kan pigga upp mig lite. känns som om jag ska somna här på stört. 
konversation i bilen:
Pappa: tyckter su om det rosa plastgranen jag köpte till dig, Linda?
Linda: Aa, den är jättefin!
P: Du ska sätta röda kulor i den.
L: Njee, jag har bara ljusen i den.
A: Jasså, du är en såndär rebellisk julfirare.
 
haha, så kul .. not,
idag var det ju temadag som sagt och det var relativt tråkigt, men ibland helt genomlidligt.
image106image107image108image109image110
jag är för trött för att genomföra nått slags urval, sista bilden: Jag och sofia på HiG där vi ska kolla på 3D-film, snygga gogglisar va ?


.
.
.
.
..
tjo så länge



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0