nagelbitare

shit asså. nu har jag börjat oroa mig rejält för betygen asså.  everything is going soooo down,
Bild: tidigare MVG, asså jag kommer droppa det betyget . jag känner att jag inte har fått möglighet att visa mina kunskaper och jag hann inte klart med den sista uppgiften.
Fysik: Tidigare MVG. här kommer det betyget ryka oxå. jag vet varför. men tycker inte det är tillräckligt för att ge mig ett Vg. jag fick bara G på två läxförhör. dom andra har jag fått mvg på alla. jag som är så jävla fucking aktiv på lektonerna så att det inte är sant.
Spanska: tidigare mvg. här så har jag floppat totalt, inte brytt mig helt enkelt, jag har fått vg på alla uppgifter. om inte birgitta är helt jävla korkad och inser att jag fakiskt kan spanska bättre än de flesta.
Hemkunskap: tidigare mvg. vi har inte haft det denhär terminen. så det kommer att stå kvar :D
Italienska: tidigare Mvg. det är ju läxförhören som gäller. har lagt it åt sidan denna termin så jag har sjunkit på läxförhören. suck.
resten har jag vg i, förutom mucik och gympa där jag har g. har kanske chans att höja ngt. men troligtvis sänka.  suck.
image112
här är bilden jag målade till min nya tremänning, Justus, i holland. Under så har jag knåpat ihop en liten dikt/hälsning/lyckoönsking:
When you were born a star was lit, It shines more then any other star, But it could never shine as bright as you.
Ja, den vart inte super, men om jag får lov att skylla lite på skärpan och att den är ganska liten.

Men jag ska ta och klura ut ett matte tal eller två och kanske kolla lite på film. ;D hare bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0