Måndag

tjabba mors !

idag var jag och fika med jennie och sanna efter som att det är den 3 december idag. och alltid den tredeje så fikar vi, eller idag var det andra gånges så... (: vi hade iaf some quality time togetha. vi satt då vid fönstret på övervåningen ganska nära ovanför dörren . (?) och jennie (jävla smarta unge) knackar på förnstret åt nåra av s.k. kill-art. HIDE !! de kommer så klart in också... sen sätter de sig typ bordet breve.! haha , ngt pinsamt, (:
sen träffa vi joy och sof en snabbis också. :>>
sen knalla jag hem... men jag fick iaf reda på at jag ska till ringbolaget för att utbilda mig till telefonförsäljare. :)) tjäna lite extra cash ;D så om nån ringer hem till dig och säger att hon heter jennie bohman så är det nog jag (: hoppas sanna också får jobb där =) blir nog ensamt annars.
för jag och sanna sökte ju lite (a visst, lite..) jobb igår. och sen la vi ut en varsin CV på monster, jag kan ju (typ) 4 övriga språk förutom svenska, men fyllde i att jag inte skulle kunna flytta , ändå får jag massa tips om tjänster i typ Boston och New york , inte lite drygt. 

wuuäh ! inget BTP idag ...... sob sob. får kolla på OC ist. (:


image100  
Något fuktig utsikt från Gorges.
 image101
Dah finger from dah darling
image102
Jennies egna cola-reklam
image103
Älsklingarna och desvärre jag. (det regnade ute så mitt hår ngt damp)

image104
Rööööd jag, looking out. (?)
image105
Äckelpäckel killarna med deras väldigt weirda dates.

Hellow så länge ,
<33


Kommentarer
Postat av: Hemligt

Hur länge tror ni att ni kommer fika var 3:e? inte länge tror jag. med tanke på att sanna flyttar ju snart :(

2007-12-03 @ 20:35:08
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/114994
Postat av: Hemligt

vart ligger det dära fiket? hur ofta pratar du och sanna igentligen på en hel dag? :0

2007-12-03 @ 20:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0