Lördag

Lördag Lördag Lördag Lördag Lördag Lördag Lördag
Finnaly.
gadröL.
Igår åkte ju Andres "gulingen" ut ur idol . det tycker jag var på sin plats. och äntligten så är det två tjejer i finalen, yay. !

vad händer i dag då ? jadu, ingen fucking aning och tänker inte bry mig.  allt jag ska göra idag är att softa. och med softa så menar jag: måla naglarna, rulla håret, kolla på film, läsa, klura på julkklappar, julpynta och annat som man inte riktigt tar sig tid med andra dagar. så jämfört med mina andra lördagar där det är fullt ös medvetslös som gäller så är det här min healing-dag. en dag att återhämta sig lite.

om 13 dagar, då är det min födelsedag . :D:D på söndan så är det sthlm som gäller , i belive. ((: hufvudstathen här äro jag kommen ! julehandla sånt som jag inte får i julklapp och klappar till alla andra <:

jag ska ta och föna håret lite typ. hmm, det känns som det är nåt jag har glömt. .. ?

aja , jag får väl skriva det sen när jag lägger in lite bilder .

:))

juste ! såg ni julkalendern i morse (okej inte så många som är vakna kl. 9, men jag vart väckt...:( ) äntligen en riktig julkalender. inta nåt jäkla shit som förra året. dom två bästa julkalendrarna var väl ändå Pelle svanslös och Mysteriet på greveholm som jag ska se på snart. ska fråga om jag får låna dom av Joy . :)

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0