Lördag :D

Hey hey alla.
Som alla vet så fyllde jag 15 år igår :D så här var min dag:

Vaknar av sång, wohoo. blåsa ljus ur tårta och paket :D sen skola. gympa, not so fun .. skulle ha haft juldans. fattar inte varför lärarna dumpa den idén utan att säga ett dyft.-.-
sen var det so , men innan det så fick jag en present av Sof. massa saker- body butter, shower gel, örhängen , lipgloss och ett guldigt halsband med en elefant på. :)
sen vad det lunch. pastagratäng.
efter det så var det musik. då sjöng alla för mig och eva (som oxå fyller år) ngt pinsamt. sen dan innan så hade vi ju lussat med italienskan (berättar sen) och jag var lucia , så sa Glenn (musik läraren) på musiken: -italineska lucia tåget, ah. fint. och vilken snygg lucia! och kollar på mig. vad fan gör man då ? jag skrattade iaf. fick min present av sanna- armband, örhängen och ett silvrigt halsband med en elefant på. :)
sen var det NO, tråkigt som vanligt. efter det då drog vi ner på stan, jannie, sanna, johanna, sofia och jag. jennie var tvungen att lämna oss. :( vi fikade lite , eller mkt, och sen så fick jag johannas paket, en neccesär, body butter och ett halsband som jag har sen tidigare - ett svart halsband med en elefant på. så då fick jag byta den mot en mössa ;D
sen var det kina som gällde på kvällen. mumms vad gott. :D

men nu ska jag fixa iordning mig (;
kiss kiss.<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0