Later

chuppa.

idag är jag starkt hes. låter som en gammal rökare i målbrottet. och jennie tycker det låtr gulligt? (: du är söt du.
dagen har förövrigt flytigt på ganska lugnt och fint. kommit in i mitt gamla vanliga (knoddiga) sätt att läsa böcker på. typ en bok om dan. det känns ganska skönt, vart nästan lite rädd för mig själv där ett tag. men samtidigt kan det ju luta åt den negativa sidan, jag får mkt mindre tid kvar till sånt som jag borde göra. t.ex. läxor och teve. men aja, hoppas jag kan lappa ihop det iaf.
shine fick också jobb på ringbolaget !! :)) yay !
sen efter jag ´har vart på utbildnings mojängen så ska jag hem till Linda och käka ;D    hoppas bara jag inte är lika hes då, för det skulle sätta mig i en lite jag-är-lite-hes-men-brukar-inte-låta-såhär-men-tyck-inte-synd-om-mig-för-det-är-det-inte-men-snälla-ge-mig-jobbet-iaf-situation. och det är inte min favvo situation om man säger så. men får väl ta och skeda i mig lite piller. yuck.
skulle ta och göra lite mera matteläxa, men orka..     suck..
jaa, imorrn har vi temadag, inte vanlig trist skola ;D
inte för att temadagarna är särskilt högt uppsatta på listan så är dom iaf mer uppskattade än vanliga dagar.
I am tired, jag ska nog ta och läsa lite granna.


ich libe dich. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0