Later

Nu har jag precis haft lite glöggfika. (: love <3
men egentligen så tkr jag inte om glögg , men jag dricker det iaf. det tillhör liksom.. det är inte så att jag säger nej till glögg. ifall man är hemma hos nån kompis så frågar parenteserna: vill ni ha lite glögg, flickor? även fast jag inte tycker om det så säger jag : -ja tack, det skulle vara gott. även fast det är äckligt. så sitter man där med en varm kopp full med mandlar och russin tillsammans med glöggen. får man tvinga i sej . äntligen slut. vafan säger jag inte bara nej ? för att man får denhär julfeelingen,  
Shine har åkt hem. men jennie kom aldrig.. :(
jag tog nåra bilder med mig och sanna med det var så jävla mörkt så man såg inget.. ¨
här kommer nåra bilder som jag hoppas att ni kan se nåt på .
image94image95image96
image99
Glöggfika.
Lussekatter :))
Min äckliga glögg
1:a advent :D

anyway, jag ska kila nu
peace.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0